اعتراف سرمربی الوحدات: از استقلال ترسیده بودیم!

جمال محمود، سرمربی الوحدات اردن، پس از شکست مقابل استقلال اعتراف کرد که تیمش شایسته باخت بوده و بازیکنانش از ترس عقب کشیده‌اند.

اعتراف سرمربی الوحدات: از استقلال ترسیده بودیم!

به گزارش هفت ورزشی ، پس از پیروزی ارزشمند استقلال مقابل الوحدات اردن در لیگ قهرمانان آسیا، جمال محمود سرمربی تیم اردنی با لحنی صادقانه در نشست خبری حاضر شد و شکست تیمش را کاملاً حق‌دار دانست.

او در اظهاراتی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی داشته گفت:
«استقلال واقعاً تیم قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی در ترکیبش دارد. امروز حق ما بود که شکست بخوریم، چون استقلال بهتر بازی کرد و مستحق پیروزی بود.»

محمود در ادامه با اشاره به عملکرد ضعیف شاگردانش افزود:
«بازیکنان ما به‌خصوص در خط دفاعی ترسیده بودند و همین باعث شد عقب بکشیم. استقلال از این ضعف استفاده کرد و با شایستگی برنده شد. به تیم استقلال تبریک می‌گویم.»

اظهارات صادقانه سرمربی الوحدات با واکنش مثبت هواداران استقلال در فضای مجازی روبه‌رو شده و بسیاری از آنها از «اعتراف حریف به برتری فنی آبی‌ها» به عنوان نشانه اقتدار تیم‌شان یاد کردند.

ارسال نظر