سارا عسگری نخستین زن ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا!
سارا عسگری، مدیر رسانهای تیم ملی فوتسال بانوان، برای اولین بار در کادر رسانهای لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و تاریخساز شد.
به گزارش هفت ورزشی ، سارا عسگری، به عنوان مدیر رسانهای تیم ملی فوتسال بانوان ایران، در بخش رسانهای لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت.
او در مسابقه استقلال و الوحدات اردن در ورزشگاه شهدای شهرقدس، مسئول هماهنگی امور رسانهای ایافسی بود و نقش مهمی در برگزاری این رقابتها ایفا کرد.
فعالیت حرفهای عسگری در حوزه رسانه و ارتباطات ورزشی باعث شد تا نام او بهصورت رسمی در فهرست کادر رسانهای لیگ قهرمانان آسیا ثبت شود و توجه اصحاب رسانه را به خود جلب کند.