لیگ آزادگان؛ هورا، داماش بعد از ۲۱ هفته برد!

در هفته بیست و یکم لیگ آزادگان، داماش گیلان موفق شد با نتیجه ۲-۱ نود ارومیه را شکست دهد و اولین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.

لیگ آزادگان؛ هورا، داماش بعد از 21 هفته برد!

به گزارش هفت ورزشی ، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ آزادگان، امروز چهار دیدار برگزار شد که نتایج آن‌ها ترکیبی از تساوی‌ها و یک برد سرنوشت‌ساز بود.

در اولین دیدار، مس سونگون میزبان فردالبرز بود که این بازی نیز همانند نتیجه های قبلی فرد، بدون گل به پایان رسید و دو تیم به تساوی صفر-صفر رضایت دادند.

در دومین دیدار، هوادار پذیرای پالایش نفت بندرعباس بود و این مسابقه هم با نتیجه مشابه و بدون گل خاتمه یافت.

اما در دیگر بازی امروز، داماش گیلان در خانه میزبان نود ارومیه بود و توانست با نتیجه ۲-۱ پیروز شود. این برد، نخستین پیروزی این تیم در فصل جاری محسوب می‌شود؛ داماش پیش از این ۹ تساوی و ۱۱ باخت را تجربه کرده بود.

در این دیدار، علی رمضانی و آرمین انبساطی برای داماش گلزنی کردند و تک گل نود ارومیه را حسین پرورش به ثمر رساند. این پیروزی می‌تواند نقطه عطفی برای تیم گیلانی در ادامه فصل باشد.

چهارمین دیدار بین تیم های شناورسازی قشم و پارس جنوبی جم در حال برگزاری است که این دیدار تا این لحظه یک - صفر به سود پارس جنوبی در جریان است.

ارسال نظر