مدیرعامل داماش گیلان دو روز هم دوام نیاورد!

فرشاد اسماعیل‌زاده تنها یک روز پس از تایید رسمی مدیرعاملی‌اش در داماش، به دلیل مشکلات اداری و عدم ثبت امضا در سازمان لیگ از سمت خود استعفا کرد.

مدیرعامل داماش گیلان دو روز هم دوام نیاورد!

به گزارش هفت ورزشی ، در شرایطی که روز گذشته خبر رسمی انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه داماش منتشر شده و فریبرز یوسف‌نژاد، مالک این باشگاه، نیز این انتصاب را تایید کرده بود، فرشاد اسماعیل‌زاده امروز پس از پایان دیدار داماش به‌طور رسمی از سمت خود استعفا کرد.

اسماعیل‌زاده در صحبت‌هایش اعلام کرد که امضای او در سازمان لیگ به ثبت نرسیده و عملا امکان انجام امور اداری را ندارد. به گفته او، حتی اجازه ورود به اتوماسیون باشگاه نیز به وی داده نشده و دسترسی‌های مدیریتی همچنان در اختیار سرمربی سابق تیم قرار دارد.

مدیرعامل مستعفی داماش با اشاره به این محدودیت‌ها تاکید کرد که در چنین شرایطی امکان جذب بازیکن جدید و مدیریت امور باشگاه وجود ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفته استعفای خود را به‌صورت علنی و از همین تریبون اعلام کند.

ارسال نظر