اوج‌گیری شهر بابک تا رده دوم؛ پیوس بالاخره طعم برد را چشید +جدول لیگ آزادگان

دیدارهای معوقه هفته شانزدهم لیگ آزادگان با صعود مس شهر بابک به رتبه دوم جدول و ثبت اولین پیروزی فرشاد پیوس روی نیمکت شناورسازی قشم همراه شد.

اوج‌گیری شهر بابک تا رده دوم؛ پیوس بالاخره طعم برد را چشید +جدول لیگ آزادگان

به گزارش هفت ورزشی ، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته شانزدهم لیگ آزادگان، امروز سه مسابقه برگزار شد که هر سه دیدار با نتیجه یک-صفر به پایان رسید.

در نخستین دیدار، تیم مس سونگون در خانه میزبان مس شهر بابک بود که این مسابقه با برتری یک-صفر میهمان خاتمه یافت.

علی وزیری‌پناه در دقیقه ۴۵ تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا مس شهر بابک سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کند و به رده دوم جدول برسد.

در دومین مسابقه، شناورسازی قشم مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت. این دیدار حساس با پیروزی یک-صفر میزبان همراه شد و نخستین برد فرشاد پیوس روی نیمکت قشمی‌ها را رقم زد.

هادی دهقانی در دقیقه ۹۵ گل پیروزی‌بخش شناورسازی را به ثمر رساند؛ گلی که طعم اولین برد پیوس را داشت.

در سومین بازی نیز سایپا در تهران میزبان نود ارومیه بود و نارنجی پوشان موفق شدند با نتیجه یک-صفر به برتری برسد. تک گل نارنجی‌پوشان را عارف صیفی در دقیقه ۴۵ وارد دروازه نود ارومیه کرد تا سایپا با یک برد حداقلی، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

جدول لیگ آزادگان

ارسال نظر