عباس‌زاده دوباره نساجی‌ چی شد

محمد عباس‌زاده مهاجم باتجربه فوتبال ایران با عقد قراردادی رسمی به نساجی مازندران بازگشت.

عباس‌زاده دوباره نساجی‌ چی شد

به گزارش هفت ورزشی ، محمد عباس‌زاده، مهاجم باتجربه فوتبال ایران، با عقد قراردادی رسمی بار دیگر به تیم نساجی مازندران پیوست تا برای چندمین بار پیراهن این تیم را بر تن کند.

عباس‌زاده که در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در تیم ذوب‌آهن و تحت هدایت محمد ربیعی به میدان می‌رفت، پس از پایان همکاری‌اش با این باشگاه و قرار گرفتن در لیست بازیکنان آزاد، با نظر کادر فنی نساجی به این تیم بازگشت.

این مهاجم باتجربه سابقه درخشانی در نساجی دارد و پیش از این نیز در چند مقطع برای این تیم بازی کرده بود.

ارسال نظر