نساجی و خیبر چراغ نقل و انتقالات را روشن کردند!

محمد صابری‌پور با جدایی از خیبر خرم‌آباد، در نیم‌فصل دوم پیراهن نساجی مازندران را بر تن خواهد کرد.

نساجی و خیبر چراغ نقل و انتقالات را روشن کردند!

به گزارش هفت ورزشی ، محمد صابری‌پور، مهاجم تیم خیبر خرم‌آباد، با پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر از جمع شاگردان مهدی رحمتی جدا شد و با عقد قراردادی رسمی به نساجی مازندران پیوست. این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌هایی چون شهرداری آستارا، دریای بابل و شهرداری نوشهر را در کارنامه دارد، زمستان گذشته با نظر سعید دقیقی به خیبر اضافه شد و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

صابری‌پور در فصل جاری چهار بار به‌عنوان بازیکن فیکس و یک‌بار به‌عنوان یار جانشین برای خیبر به میدان رفت، اما در نهایت تصمیم به جدایی گرفت تا فوتبالش را در لیگ یک ادامه دهد. باشگاه نساجی نیز بلافاصله پس از پایان دیدار خیبر و پیکان، این انتقال را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

نساجی مازندران در حال حاضر با ۳۸ امتیاز از ۱۷ مسابقه صدرنشین لیگ یک است و یکی از اصلی‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود.

تکمیلی سماعیل فلامرزی مدافع راست تیم سپاهان به باشگاه نساجی پیوست

ارسال نظر