مهاجم محبوب قائمشهری ها ناچار به خداحافظی شد

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و نساجی به دلیل مشکلات جدی قلبی ناچار به خداحافظی اجباری از فوتبال حرفه‌ای شد.

مهاجم محبوب قائمشهری ها ناچار به خداحافظی شد

به گزارش هفت ورزشی ، فوتبال ایران یکی از چهره‌های شناخته‌شده سال‌های اخیر خود را زودتر از انتظار از دست داد؛ محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق تیم‌های نساجی مازندران، تراکتور، پرسپولیس و سایپا، به دلیل مشکلات جدی قلبی ناچار به خداحافظی از فوتبال حرفه‌ای شد.

خداحافظی‌ای که نه یک انتخاب شخصی، بلکه تصمیمی پزشکی و اجباری بود.

بر اساس اطلاعات پزشکی منتشر شده، این بازیکن با گرفتگی سه رگ قلب مواجه بوده است. دو رگ او که هرکدام حدود ۵۰ درصد گرفتگی داشتند با انجام آنژیو باز شده و یک رگ دیگر که حدود ۷۰ درصد دچار گرفتگی بوده نیز با قرار دادن فنر درمان شده است.

با وجود انجام اقدامات درمانی، پزشکان ادامه فعالیت حرفه‌ای در سطح فوتبال را برای این بازیکن بسیار پرخطر اعلام کرده‌اند، موضوعی که در نهایت به پایان دوران بازی او منجر شد.

ارسال نظر