پس از ناکامی‌های اخیر، صنعت‌ نفت بازیکنان را جریمه کرد!

مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان از کسر ۵ درصدی قرارداد بازیکنان این تیم به دلیل نتایج ضعیف هفته‌های اخیر خبر داد.

پس از ناکامی‌های اخیر، صنعت‌ نفت بازیکنان را جریمه کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پس از شکست در دیدار حساس برابر مس شهر بابک در هفته بیست‌وهفتم لیگ یک فوتبال کشور با جریمه مالی مواجه شدند.

سید یوسف موسوی سندرونی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان، سه‌شنبه ۱۲ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مسئولیتی که بر عهده دارم، باید وظیفه مدیریتی خود را انجام دهم و بدون هیچ منتی تاکنون بخش عمده‌ای از قرارداد بازیکنان مطابق تعهدات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: امسال بهترین البسه و امکانات رفاهی مناسب برای تیم فراهم شده و با این شرایط، کسب تنها پنج امتیاز از پنج مسابقه اخیر قابل قبول نیست.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان افزود: تمامی پرداختی‌ها در طول فصل به موقع انجام شده تا بازیکنان از نظر روحی در بهترین شرایط باشند و به همین دلیل انتظار می‌رفت نتایج بهتری کسب شود.

موسوی سندرونی در پایان گفت: با توجه به نتایج ضعیف اخیر، تصمیم گرفته شده است ۵ درصد از قرارداد تمامی بازیکنان تیم کسر شود.

ارسال نظر