ابهری دوباره سرمربی نیروی زمینی شد +عکس

با تصمیم مدیران باشگاه نیروی زمینی، نیروی زمینی بار دیگر هدایت تیم خود را به امیر ابهری سپرد.

ابهری دوباره سرمربی نیروی زمینی شد +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، در فاصله ۹ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ آزادگان، باشگاه نیروی زمینی تهران تصمیم به تغییر در کادر فنی خود گرفت و امیر ابهری را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد.

ابهری پیش از این نیز هدایت نیروی زمینی را بر عهده داشت و موفق شده بود این تیم را از لیگ دو به لیگ یک برساند، اما پس از نتایج نه‌چندان مطلوب جای خود را به داریوش یزدی داده بود. اکنون و در آستانه هفته‌های پایانی فصل، او بار دیگر به نیمکت این تیم بازگشته است.

مراسم معارفه سرمربی جدید عصر امروز با حضور مدیران باشگاه و اعضای تیم برگزار شد. در ادامه، ترکیب کادر فنی جدید نیز معرفی شد که شامل مربیان و اعضای فنی مختلف باشگاه است.

نیروی زمینی در پایان هفته بیست‌وپنجم با ۲۷ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و در دیدار بعدی خود میزبان تیم هوادار تهران خواهد بود.

ارسال نظر