فوری؛ مهاجم سابق پرسپولیس در بیمارستان بستری شد! +عکس

مهاجم باتجربه نساجی مازندران به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.

فوری؛ مهاجم سابق پرسپولیس در بیمارستان بستری شد! +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور که در نقل‌وانتقالات زمستانی دوباره به نساجی مازندران بازگشت، طی روزهای اخیر با مشکل جسمانی مواجه شد و در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت.

غیبت او در دو دیدار اخیر نساجی باعث ایجاد سوالاتی میان هواداران شده بود تا اینکه حمید عبداللهی، مربی نساجی، در نشست خبری درباره وضعیت این بازیکن توضیح داد و اعلام کرد عباس‌زاده دچار مشکل قلبی شده است.

عبداللهی در این خصوص گفت عباس‌زاده مصدوم نیست اما به دلیل کسالت و عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده و شرایط حضور در تمرینات را نداشته است.

ارسال نظر