شکایت جنجالی نفت آبادان از صدرنشین لیگ!

شکایت جدید نفت آبادان از مس شهربابک بابت استفاده از بازیکنی با ابهام در وضعیت سربازی…

شکایت جنجالی نفت آبادان از صدرنشین لیگ!

به گزارش هفت ورزشی ، همزمان با داغ‌تر شدن رقابت های لیگ یک، باشگاه صنعت نفت آبادان شکایت تازه‌ای را علیه مس شهربابک در فدراسیون فوتبال ثبت کرده است.

آبادانی‌ها مدعی شده‌اند علی وزیری‌پناه، مهاجم مس شهربابک، شرایط قانونی لازم برای بازی را نداشته و با مشکل خدمت سربازی مواجه است.

مس شهربابک که این فصل یکی از شگفتی‌سازان لیگ یک بوده، پس از بازگرداندن سه امتیاز کسر شده‌اش از سوی کمیته استیناف، به صدر جدول رسید؛ اتفاقی که با اعتراض شدید نفت آبادان همراه شد. باشگاه آبادانی پیش‌تر نیز نسبت به بازگشت این سه امتیاز اعتراض کرده و حتی خبر از پیگیری پرونده در دادگاه عالی ورزش داده بود.

حالا نفتی‌ها در شکایت جدید خود خواستار ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به پرونده علی وزیری‌پناه شده‌اند و اعتقاد دارند این بازیکن به‌صورت غیرمجاز برای مس شهربابک به میدان رفته است.

ارسال نظر