خطر بیکاری ۸۲۰۰ نفر در فوتبال ایران!

از پشت درهای بسته زمزمه تعطیلی رقابت های باشگاهی می آید و همین زمزمه ها کارمندان سازمان لیگ را به تکاپو وا داشته است.

خطر بیکاری 8200 نفر در فوتبال ایران!

به گزارش هفت ورزشی ، یکی از کارمندان روابط عمومی سازمان لیگ که خبرنگار خبرگزاری فارس است، در گزارش کوتاهی از بیکاری 8200 نفر در صورت تعطیلی رقابت های باشگاهی در ایران خبر داد.

علیرضا وهابی نوشت: در صورتی که ادامه مسابقات لیگ برتر، دسته اول، دوم، سوم و چهارم فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار نشود، حدود ۸۲۰۰ نفر شغل خود را از دست می‌دهند که حداقل به مدت ۴ ماه (تا آغاز فصل بعدی رقابت‌های لیگ) بیکار می‌شوند.

میزان افراد شاغل در لیگ برتر نزدیک به هزار نفر هستند و این آمار در لیگ‌های پایین تر بسیار بیشتر است.در هر تیم افرادی شامل مربی، بازیکن، پزشک، تدارکات، ماساژور و… (به طور متوسط ۴۰ تا ۵۰ نفر) فعالیت می‌کنند که زندگی‌شان به فوتبال و مسابقات گره‌خورده به همین دلیل ازسرگیری مسابقات فوتبال باشگاهی به جز اهمیتی که در تعیین سرنوشت لیگ‌های مختلف دارد از نظر اقتصادی نیز اهمیت بسزایی در فوتبال دارد.

ارسال نظر