بنگر پرسپولیسی مغلوب عنایتی استقلالی شد!

نساجی مازندران در یک دربی دوستانه شمالی، با نتیجه ۳-۱ شهرداری نوشهر را شکست داد

بنگر پرسپولیسی مغلوب عنایتی استقلالی شد!

به گزارش هفت ورزشی ، نساجی مازندران که پیش از تعطیلی لیگ با تغییر سرمربی، ادامه پروژه بازگشت به لیگ برتر را دنبال می‌کند، در هفته‌های اخیر روند آماده‌سازی خود را پیگیری کرده و در همین راستا امروز نیز بازی دوستانه برگزار کرد.

در این مصاف دوستانه، قائمشهری‌ها میزبان شهرداری نوشهر بودند و در نهایت با حساب سه بر یک به پیروزی رسیدند.

گل‌های نساجی را علی نصیری، امیر شیخی‌راد و پوریا رضازاده به ثمر رساندند.

قائمشهری‌ها در حالی این بازی عصرگاهی را بردند که در همان ساعات نیز خبر بازگشت سه امتیاز کسر شده به مس شهربابک مخابره شد تا حالا عنایتی و تیمش با ازسرگیری مسابقات، برای بازپس‌گیری صدر جدول تلاش کنند.

نساجی در جدول مسابقات با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و مدعی جدی صعود به حساب می‌آید. شهرداری نوشهر اما که هدایتش را محسن بنگر بر عهده دارد، در شرایطی کاملاً متفاوت ۲۰ امتیازی است و با حضور در رده پانزدهم به منطقه سقوط چسبیده است.

ارسال نظر