برد آریو در دربی بنفش‌های تهران!

تیم آریو اسلامشهر در یک دربی دوستانه بنفش‌پوشان تهرانی، با پیروزی ۲-۱ مقابل هوادار به کار خود در آستانه ازسرگیری لیگ یک پایان داد.

برد آریو در دربی بنفش‌های تهران!

به گزارش هفت ورزشی ، در آستانه ازسرگیری رقابت‌های لیگ یک، تیم‌های حاضر به انجام برنامه‌های آماده‌سازی خود مشغولند و در همین خصوص تیم آریو اسلامشهر که چند روزی است تمریناتش را زیر نظر وحید بیاتلو شروع کرده، بعد از دو بازی دوستانه مقابل تیم‌های کمتر شناخته شده، عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه دانشگاه تهران مقابل هوادار به میدان رفت و به برتری رسید.

در این مسابقه، ابتدا شاگردان مهرداد طهماسبی موفق به گلزنی شدند، اما در ادامه اسلامشهری‌ها توانستند با به ثمر رساندن ۲ گل، نتیجه را به سود خود تغییر دهند.

آریو که پیش از توقف بازی‌ها موفق شده بود از سد تیم پارس جنوبی جم در خانه عبور کند، با شروع مجدد رقابت‌ها در آبادان به مصاف صنعت نفت مدعی خواهد رفت. هوادار نیز که در آخرین بازی خود فرد البرز را برده بود، حالا برای مصاف با پارس جنوبی جم آماده می‌شود.

ارسال نظر