شهبا: صدرنشینی اتفاق خاصی نیست، حقمان بود

قاسم شهبا، سرمربی مس شهربابک، صدرنشینی تیمش در لیگ یک را حق مسلم خود دانست.

شهبا: صدرنشینی اتفاق خاصی نیست، حقمان بود

به گزارش هفت ورزشی ، قسم شهبا در گفتگویی، در مورد صدرنشینی لیگ یک با حکم کمیته استیناف اظهار داشت: صدرنشینی ما اتفاق خاصی در لیگ یک نیست. مزد زحمات بازیکنانمان را در زمین پس گرفتیم و به حقمان رسیدیم. این امتیازها را در زمین مسابقه گرفته بودیم.

وی در مورد اینکه مس شهربابک را می‌توان در فصل آینده لیگ برتری دانست، گفت: هنوز یازده هفته تا پایان مسابقات این فصل لیگ یک باقی مانده و هیچ‌چیز مشخص نیست. ۶ تیم مس کرمان، سایپا، صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران، پارس جنوبی جم و حتی پالایش نفت بندرعباس جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند.

سرمربی مس شهربابک در خصوص شایعه اینکه ممکن است برخی باشگاه‌های مس حق فعالیت در فوتبال در فصل آینده را نداشته باشند، گفت: چنین شایعه‌ای درست نیست و تیم‌های مس بدون مشکل مشغول فعالیت هستند. ما هم یک هفته است تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و منتظر ازسرگیری مسابقات هستیم.

ارسال نظر