شروع شاگردان ابراهیم صادقی برای ادامه فصل؛ پالایش نفت تمرینات گروهی را آغاز کرد

تیم فوتبال پالایش نفت بندرعباس به هدایت ابراهیم صادقی، در آستانه ازسرگیری لیگ دسته اول از ۲۴ اردیبهشت، تمرینات گروهی خود را در بندرعباس آغاز کرد.

شروع شاگردان ابراهیم صادقی برای ادامه فصل؛ پالایش نفت تمرینات گروهی را آغاز کرد

به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قرار است از ۲۴ اردیبهشت ادامه پیدا کند. این در حالی است که از نهم اسفند سال گذشته که جنگ تحمیلی علیه کشور آغاز شد، این مسابقات در تعطیلی کامل به سر برده و حالا تیم‌ها به مرور در حال آغاز برنامه‌های تمرینی خود هستند تا بازیکنان با آمادگی لازم راهی ادامه رقابت‌ها شوند.

در همین خصوص، پالایش نفت بندرعباس که در فصل جاری توسط ابراهیم صادقی هدایت می‌شود، از روز گذشته در زمین اختصاصی خود در بندرعباس تمرینات گروهی را آغاز کرده است. نکته مهم برای صادقی حضور همه نفرات تیم در محل تمرین است.

گفتنی است قبل از شروع تمرین، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پالایش نفت با اهدای گل به مقام شهدای دانش‌آموز میناب به آنها ادای احترام کردند.

پالایش نفت با ۲۸ امتیاز از ۲۳ بازی در رده نهم جدول حضور دارد و در واقع نه مدعی صعود است و نه سقوط به لیگ دو تهدیدش می‌کند. با شروع مسابقات، آنها باید در خانه میزبان نفت و گاز گچساران باشند؛ تیمی که برای بقا می‌جنگد.

ارسال نظر