فراخوان ابراهیم صادقی به بازیکنان برای حضور در بندرعباس

ابراهیم صادقی، سرمربی پالایش نفت بندرعباس، از بازیکنان تیمش خواست تا هرچه زودتر خود را به بندرعباس برسانند تا تمرینات گروهی و اردوی آماده‌سازی را آغاز کنند.

فراخوان ابراهیم صادقی به بازیکنان برای حضور در بندرعباس

به گزارش هفت ورزشی ، ابراهیم صادقی که این فصل هدایت پالایش نفت بندرعباس را بر عهده گرفته، در تلاش است تا هرچه زودتر تمرینات گروهی این تیم مجدداً آغاز شود.

او و شاگردانش که مانند همه تیم‌ها به دلیل جنگ تحمیلی ناچار به تعطیلی مسابقات و برنامه‌های تمرینی خود شده بودند، در روزهایی که آتش‌بس برقرار شده، می‌خواهند دوباره در بندرعباس به تمرین بپردازند.

البته در چهل روز اخیر که مسابقات در تعطیلی اجباری بود، بازیکنان پالایش نفت زیر نظر صادقی و اعضای کادر فنی برنامه‌های آماده‌سازی خود را به صورت اختصاصی انجام دادند و حالا می‌خواهند از فرصت پیش‌آمده برای مرور دستورات تاکتیکی استفاده کنند.

در همین خصوص، از بازیکنان این تیم درخواست شده تا خودشان را هرچه زودتر به بندرعباس برسانند تا در محل اختصاصی تمرینات، اردوی آماده‌سازی برگزار شود.

گفتنی است پالایش نفت با ۲۸ امتیاز در رده نهم جدول لیگ یک حضور دارد. آنها قرار بود از نفت و گاز گچساران میزبانی کنند که مسابقات تعطیل شد. اینکه لیگ یک چه زمانی و با چه فرمتی از سر گرفته شود، هنوز مشخص نیست.

ارسال نظر