فوری؛ کاپیتان تراکتور، سرمربی شد!
مهدی کیانی، چهره ماندگار و کاپیتان سابق تیمهای تراکتور و سپاهان، با امضای قراردادی ۱.۵ ساله رسماً هدایت تیم بعثت کرمانشاه را بر عهده گرفت تا نخستین تجربه سرمربیگری خود را در این تیم دنبال کند.
به گزارش هفت ورزشی ، پس از گمانهزنیهای فراوان، سرانجام مدیران باشگاه بعثت کرمانشاه برای تقویت کادر فنی خود به سراغ یکی از باتجربهترین چهرههای فوتبال ایران رفتند و مهدی کیانی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند.
کیانی که سالها با پیراهن تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در سطح اول فوتبال ایران درخشیده و به عنوان یکی از رهبران مقتدر داخل زمین شناخته میشد، حالا با پذیرش هدایت بعثت کرمانشاه، رسماً وارد دنیای مربیگری شده است. مدت این قرارداد ۱۸ ماه (یک و نیم سال) تنظیم شده است.