سرمربی آرژانتینی با محرومیت سنگین نقره داغ شد!
سرمربی تیم سویا به دلیل رفتار غیرورزشی با محرومیتی سنگین روبرو شده است.
به گزارش هفت ورزشی ، کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از حوادث رخداده در دیدار آخر لالیگا بین سویا و آلاوس، ماتیاس آلمِیدا، سرمربی آرژانتینی تیم سویا را به هفت جلسه محرومیت از حضور در کنار زمین محکوم کرد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که آلمِیدا کارت قرمز دریافت کرد و سپس به شدت نسبت به داور مسابقه معترض شد.
آلمِیدا در این بازی بهدلیل اعتراض شدید به داور اخراج شد و پس از آن وارد میدان شد و برای بیش از یک دقیقه با داور گالِچ اپزتگیا به صورت کلامی و چشمی درگیر شد؛ موضوعی که باعث افزایش شدت مجازات شد.
کمیته مسابقات، محرومیت آلمِیدا را بر اساس چند رفتار مختلف دستهبندی کرد:
- سه جلسه برای «اقدامات تحقیرآمیز»
- دو جلسه برای اعتراضات شدید به داور که باعث کارت قرمز شد
- یک جلسه برای «رفتار برخلاف نظم ورزشی» (از جمله لگد زدن به بطری آب و درگیری با کمکداوران)
- یک جلسه برای عدم خروج سریع به رختکن پس از اخراج و تأخیر در ترک منطقه فنی زمین بازی.
باشگاه سویا در بیانیهای رسمی اعلام کرده که این حکم را «بسیار شدید و غیرمنصفانه» میداند و از آلمِیدا بهطور کامل حمایت میکند. این باشگاه گفته است که واحد حقوقی آنها از تمام ابزارهای قانونی موجود برای تجدیدنظر در حکم استفاده خواهد کرد تا طول محرومیت کاهش یابد.
سویا اعلام کرده که به تصمیمات مقامات ورزشی احترام میگذارد، اما معتقد است که تعداد جلسات محرومیت و شیوه توصیف وقایع در گزارش رسمی داور، بیش از حد سنگین ارزیابی شده است.