سرمربی رئال مادرید اخراج شد!

ژابی آلونسو پس از شکست مقابل بارسلونا در سوپرجام از هدایت رئال مادرید برکنار شد.

سرمربی رئال مادرید اخراج شد!

به گزارش هفت ورزشی، شکست در سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا باعث اخراج ژابی آلونسو از هدایت رئال مادرید شد.

باشگاه رئال مادرید با انتشار این بیانیه از اخراج آلونسو خبر داد:

آلونسو همیشه نزد هواداران محترم خواهد بود چون او اسطوره باشگاه است و همیشه نمایانگر ارزش‌های رئال مادرید به‌شمار می‌رود. اینجا همیشه خانه او خواهد بود. باشگاه رئال مادرید از ژابی آلونسو و کادر مربیگری او برای کار ارزشمندی که در این مدت انجام دادند تشکر می‌کند و برای آنها در فصل جدید زندگی‌شان آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظر