تبریک تلفنی وزیر ورزش به قهرمانان فوتسال آسیا
وزیر ورزش و جوانان در تماسهایی جداگانه با اعضای تیم ملی فوتسال، قهرمانی چهاردهم ایران در آسیا را تبریک گفت.
به گزارش هفت ورزشی ، در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با اعضای تیم قهرمان تماس تلفنی برقرار کرد و این موفقیت ارزشمند را تبریک گفت.
دنیامالی ابتدا در گفتوگویی تلفنی با وحید شمسایی و حسین طیبی، سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال، ضمن خستهنباشید به بازیکنان و کادر فنی، از تلاشها و زحمات آنها در مسیر کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی آسیا قدردانی کرد. او سپس با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرد و این افتخار بزرگ را به مجموعه فوتبال کشور تبریک گفت.
تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی برابر اندونزی میزبان، موفق شد بار دیگر بر بام آسیا بایستد و چهاردهمین جام قهرمانی خود را بالای سر ببرد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین در تماس جداگانهای با محمد بروجردی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، از همراهی و حمایتهای سفارت ایران در جاکارتا از تیم ملی فوتسال در طول رقابتهای قهرمانی آسیا تشکر و قدردانی کرد.