ملی پوش سابق، سرمربی مس سونگون شد!

باشگاه مس سونگون ورزقان فرهاد فخیم، ملی‌پوش سابق فوتسال ایران را به‌عنوان سرمربی جدید تیم خود معرفی کرد.

ملی پوش سابق، سرمربی مس سونگون شد!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه مس سونگون ورزقان به‌صورت رسمی اعلام کرد فرهاد فخیم، ملی‌پوش سابق فوتسال ایران، به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه انتخاب شده است.

فخیم که سال‌ها با پیراهن مس سونگون به میدان رفته، حالا در قامت سرمربی هدایت نارنجی‌پوشان را بر عهده می‌گیرد.

مس سونگون فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را با عنوان نایب‌قهرمانی به پایان رساند و یکی از تیم‌های مدعی مسابقات بود.

در ماه‌های گذشته بحث‌هایی درباره احتمال عدم تیمداری این باشگاه مطرح شده بود، اما در نهایت مدیران مس تصمیم به ادامه فعالیت در فوتسال گرفتند و قصد دارند با یک ترکیب بومی وارد فصل جدید شوند.

ارسال نظر