استقلال صعود نکرد، تاجرنیا سالن را ترک کرد!
دائمپناه مشهد با پیروزی ۳-۲ برابر استقلال در دیداری پرحاشیه و همراه با کتککاری، به لیگ برتر فوتسال صعود کرد و آبیپوشان با یک امتیاز کمتر از صعود بازماندند.
به گزارش هفت ورزشی ، هفته ششم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول که قرار بود با چهار دیدار به پایان برسد، سه دیدار آن به علت عدم حضور تیمهای مهمان لغو شد.
در تنها دیدار هفته، استقلال تهران و دائمپناه مشهد در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دائمپناه مشهد موفق شد با نتیجه ۳-۲ به پیروزی برسد و به لیگ برتر صعود کند.
در این دیدار برای استقلال، محمد اسدشیر و امیرحسین اسماعیلی گل زدند و حسن جمالزاده، محمدرضا ازرمی و مهدی قلیپور گلهای دائمپناه مشهد را به ثمر رساندند.
این دیدار با حواشی زیادی همراه بود. استقلال که امید زیادی به صعود به لیگ برتر داشت، با شکست مقابل تیم مشهدی و با یک امتیاز کمتر، از صعود بازماند.
گفته میشود رد شدن گل سوم استقلال در VAR یکی از عوامل اصلی جنجال در این دیدار بوده است؛ جنجالی که باعث شد علی تاجرنیا، رییس هیاتمدیره باشگاه استقلال سالن را ترک کند.