مس سونگون با شایستگی نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با پیروزی ۶-۲ برابر شهرداری ساوه و با ۶۴ امتیاز، نایب قهرمان لیگ برتر شد.

مس سونگون با شایستگی نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با برتری برابر شهرداری ساوه و با توجه به برد گیتی‌پسند در بازی همزمان، عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

دو تیم مس سونگون ورزقان و شهرداری ساوه در جریان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه ۳۰ فروردین) در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۶ بر ۲ مسی‌ها به اتمام رسید.

شاگردان علیرضا افضل با برتری در این بازی با ۶۴ امتیاز و به دلیل برد گیتی‌پسند در بازی همزمان برابر پالایشگاه نفت شازند، عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند. گیتی‌پسندها با ۶۵ امتیاز جام را بالای سر بردند.

ارسال نظر