حسین طیبی: ایران امام حسین تا ابد پیروز است

حسین حسین طیبی درباره حمله به مدرسه میناب اظهار نظر کرد…

حسین طیبی: ایران امام حسین تا ابد پیروز است

به گزارش هفت ورزشی، حسین طیبی در گفت‌وگویی با اشاره به حمله به مدرسه دخترانه میناب، بر لزوم پاسداشت جان قربانیان و همبستگی ملی در شرایط بحران تأکید کرد و ضمن ابراز تسلیت، خواستار پیگیری جدی موضوع و رعایت اصول انسانی در رخدادهای مشابه شد.

حسین طیبی امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: متاسفانه دشمنان زورگوی ما در همان روز اول با وحشی‌گری تمام به یک مدرسه دخترانه حمله کردند. شهید کردن بیش از ۱۷۰ دانش‌آموز و معلم مدرسه میناب نشان داد آنها هیچ بویی از انسانیت نبرده و حتی قواعد جنگ را هم به خوبی بلد نیستند. البته اطمینان دارم جواب بزدلی خود را می‌گیرند.

وی افزود: مردم ایران همیشه ثابت کرده‌اند در شرایط بحرانی پشت این خاک پرگهر و وطن خود می‌ایستند. همه ما زیر یک پرچم هستیم و اگر هم اختلاف نظری باشد، به هیچ قدرت خارجی اجازه تجاوز و تعدی نمی‌دهیم. این مردم در همه این شب‌ها، یک لحظه هم خیابان را ترک نکرده‌ و انسجام و وطن‌دوستی خود را نشان داده‌اند.

طیبی گفت: باید نسبت به تلاش‌های نیروهای مسلح جان بر کف ایران عزیزمان هم احساس غرور و افتخار کنیم. دلاورانی که با شجاعت و غیرت وصف‌ناپذیر خود، هر لحظه دشمن را مایوس‌تر و دل مردم کشورمان را قرص کرده‌اند. در نهایت بار دیگر شهادت همه مردان، زنان و کودکان معصوم را تسلیت گفته و می‌خواهم با صدای بلند فریاد بزنم "ایران حسین (ع) تا ابد پیروز است".

ارسال نظر