نشست دیپلماتیک در سفارت اروگوئه با حضور سفرای آمریکای جنوبی و نمایندگان فوتبال ایران

به ابتکار سفیر اروگوئه، نشستی با حضور سفرای آمریکای جنوبی و نمایندگان فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال برگزار شد.

نشست دیپلماتیک در سفارت اروگوئه با حضور سفرای آمریکای جنوبی و نمایندگان فوتبال ایران

به گزارش هفت ورزشی، نشستی به ابتکار سفیر اروگوئه در ایران و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در سفارت اروگوئه برگزار شد که میزبان جمعی از سفرای کشورهای آمریکای جنوبی ، سفرای سنگال و ویتنام ، مقامات فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه استقلال بود.

برالدو نیکولا ، سفیر اروگوئه، در ابتدای مراسم به علاقه‌مندی کشورش برای گسترش تعاملات ورزشی و فرهنگی با ایران تأکید کرد.

مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد که تیم‌های ملی دو کشور در رقابت‌های جهانی موفق باشند.

پیراهن تیم‌های ملی ایران و اروگوئه به‌عنوان نشانه دوستی مبادله شد و عباس ترابیان ، رئیس سازمان فوتبال استقلال، پیراهن اصلی باشگاه را به سفیر اهدا کرد.

در این مراسم، پیشکسوتان باشگاه استقلال از جمله شاهرخ بیانی، حسن روشن، کاظم اولیایی و فریده شجاعی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر