تراکتور در قطر ماندنی شد!

باشگاه تراکتور تا بازی ملوان در قطر می ماند!

تراکتور در قطر ماندنی شد!

به گزارش هفت ورزشی، تیم تراکتور پس از برتری قاطع برابر الغرافه و صعود مقتدرانه به مرحله بعدی لیگ نخبگان آسیا، برنامه‌ای برای بازگشت فوری به ایران ندارد. سرخ‌پوشان تبریزی تمرینات خود را طی یکی دو روز آینده در قطر ادامه خواهند داد و سپس به‌صورت مستقیم راهی بندرانزلی می‌شوند تا برای دیدار برابر ملوان آماده شوند.

خانواده های بازیکنان خارجی تراکتور در قطر حضور دارند و همین موضوع مزید بر علت شده تا مسئولان سرمربی تراکتور تصمیم به ادامه ماندن بگیرند.

محمد ربیعی، سرمربی جدید تراکتور، با توجه به فشردگی مسابقات، خستگی بازیکنان، فشار سفرهای طولانی و همچنین حضور خانواده بازیکنان تصمیم گرفته از انجام یک سفر اضافه جلوگیری کند. بر همین اساس، کاروان تیم به‌جای بازگشت به تبریز و سپس حرکت به سمت انزلی، مستقیما از قطر به شمال کشور خواهد رفت تا شرایط بدنی بازیکنان در آستانه مسابقه حفظ شود.

ارسال نظر