تراکتور ۳ – مس ۰؛ قهرمانی و صعود مقتدرانه بانوان تبریزی

تیم فوتبال بانوان تراکتور با درخشش نازیلا بهاری و پیروزی قاطع ۳ بر صفر برابر مس رفسنجان، ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم، مقتدرانه راهی لیگ دسته اول فوتبال ایران شد.

تراکتور ۳ – مس ۰؛ قهرمانی و صعود مقتدرانه بانوان تبریزی

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال بانوان تراکتور با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل مس رفسنجان، عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم را به دست آورد و جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کرد.

در این دیدار که صبح چهارشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۰ در ورزشگاه تختی سیرجان برگزار شد، شاگردان سهیلا کیانی نمایش هجومی ارائه دادند و با گل‌های نازیلا بهاری (۲ گل) و آی‌نور روحی (۱ گل) به برتری رسیدند.

ارسال نظر