سرمربی جدید در نقش تماشاچی +عکس

محمد ربیعی، سرمربی تازه‌کار تراکتور، در اولین حضور خود در اردوی تیم، بازی مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا را از روی سکو و با آیدی کارت تماشا کرد.

سرمربی جدید در نقش تماشاچی +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، در مسابقه پایانی تراکتور در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، محمد ربیعی، سرمربی جدید این تیم، اولین حضور خود در اردوی سرخپوشان را تجربه کرد، اما ترجیح داد روی نیمکت ننشیند و بازی را از بالا تماشا کند.

با اینکه نام ربیعی در فهرست رسمی مسابقه به عنوان سرمربی درج شده بود و هیچ مانعی برای نشستن روی نیمکت وجود نداشت، او به احترام زحمات کادرفنی قبلی و مهرداد خانبان، تصمیم گرفت مسئولیت هدایت مستقیم بازی را به خانبان بسپارد و خود از سکوها نظاره‌گر مسابقه باشد.

علی محمودزاده، عضو هیئت مدیره تراکتور و محمد پالیزوان، دستیار ربیعی، نیز کنار او حضور داشتند و پالیزوان طبق روال همیشگی در حال آنالیز بازی بود. این اقدام نشان از روحیه جمعی و احترام ربیعی به کادرفنی و تیم پیشین دارد و فرصتی برای او فراهم کرد تا با آرامش، شرایط تیم را از دیدگاه بالاتر بررسی کند.

ارسال نظر