رسمی؛ ربیعی سرمربی تراکتور شد

در پی استعفای غافلگیرکننده دراگان اسکوچیچ، هیات مدیره باشگاه تراکتور بلافاصله با محمد ربیعی به توافق رسید تا این مربی باسابقه برای هدایت سرخ‌پوشان در ادامه مسیر راهی قطر شود.

رسمی؛ ربیعی سرمربی تراکتور شد

به گزارش هفت ورزشی ، پس از استعفای دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تراکتور، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه، مذاکرات با محمد ربیعی انجام و در نهایت هدایت این تیم تا پایان فصل جاری به وی سپرده شد.

ربیعی پیش از این سابقه هدایت تیم‌های مس رفسنجان، ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد و اکنون با تصمیم هیأت مدیره، هدایت تراکتور را برعهده خواهد داشت.

شایان ذکر است طبق هماهنگی انجام شده، «محمد ربیعی» امروز راهی قطر می‌شود تا هدایت تیم را برعهده بگیرد.

2428360

ارسال نظر