خداحافظی احساسی اسکوچیچ با تراکتور؛ افتخار داشتم مربی شما باشم
پس از اعلام رسمی جدایی دراگان اسکوچیچ از تراکتور تبریز، سرمربی کروات با انتشار پیامی احساسی در اینستاگرام، از هواداران این تیم خداحافظی کرد و پایان همکاریاش با سرخپوشان تبریزی را تأیید کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، به دنبال اعلام رسمی جدایی دراگان اسکوچیچ از تیم فوتبال تراکتور تبریز، این سرمربی کروات با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، پیام خداحافظیاش را خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.
اسکوچیچ در این پیام با قدردانی از حمایت هواداران تراکتور نوشت:
از اینکه مرا با آغوش باز از خود دانستید، صمیمانه سپاسگزارم. احساساتی که در اینجا تجربه کردم فراتر از آنند که بتوان در قالب واژهها به طور تمام و کمال بیانشان کرد. فصل حضور من در اینجا به پایان میرسد. اما احترام و قدردانی من از همه شما برای همیشه ماندگار خواهد بود. حقیقتا مایه افتخار بود که مربی شما باشم. یاشاسین تراختور