گاندوها بدون فرمانده در قلعه فولاد؛ جلال امیدیان سکونشین شد

جلال امیدیان زودتر از موعد فرصت نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن را از دست داد.

گاندوها بدون فرمانده در قلعه فولاد؛ جلال امیدیان سکونشین شد

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر ساعت ۱۹ شنبه ۲ اسفند در خانه فولاد خوزستان به میدان می‌رود، دیداری که سومین حضور ذوب‌آهن با هدایت جلال امیدیان خواهد بود.

گاندو‌ها در شرایطی به مصاف شاگردان حمید مطهری می‌روند که جلال امیدیان زودتر از آنچه انتظار می‌رفت فرصت نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن را از دست داده است.

سرمربی سبزپوشان اصفهان که یک اخطار در زمان مربیگری در تیم خیبر خرم آباد مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر گرفته بود، در دیدار ذوب‌آهن در خانه آلومینیوم اراک از هفته بیستم لیگ برتر اخطار دیگری گرفت تا دو اخطاره شود و به این ترتیب مقابل فولاد سکونشین است.

امیدیان در صورتی که دربی اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر لغو نمی‌شد، مقابل سپاهان سکونشین می‌شد.

ارسال نظر