آلومینیوم در آستانه بازی با پیکان اعتصاب کرد

بازیکنان آلومینیوم اراک در اعتراض به دریافت تنها ۴۵ درصد از قراردادهایشان، تمرین بعدازظهر امروز را تعطیل کردند و زنگ خطر پیش از دیدار با پیکان به صدا درآمد.

آلومینیوم در آستانه بازی با پیکان اعتصاب کرد

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که باید جمعه اول اسفند در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر میزبان پیکان تهران باشد، امروز با حاشیه‌ای جدی روبه‌رو شد.

شاگردان مجتبی حسینی در اقدامی اعتراضی از برگزاری تمرین بعدازظهر خود خودداری کردند.

بازیکنان این تیم پس از برگزاری جلسه بدنسازی صبحگاهی، قرار بود تمرینات تاکتیکی را آغاز کنند، اما با وجود حضور در محل تمرین، تصمیم گرفتند دست به اعتصاب بزنند و تمرین را برگزار نکنند. دلیل این اقدام، مشکلات مالی و پرداخت نشدن کامل مطالبات عنوان شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، اعضای تیم آلومینیوم با گذشت ۲۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر تنها حدود ۴۵ درصد از مبلغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و همین موضوع نارضایتی گسترده‌ای در میان بازیکنان ایجاد کرده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که آلومینیوم در سه هفته اخیر شکست نخورده، اما با ۲۱ امتیاز همچنان در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و برای فرار از منطقه خطر به امتیازات بازی‌های آینده نیاز مبرم دارد. اکنون باید دید مدیران باشگاه چه واکنشی به این اعتراض نشان خواهند داد و آیا پیش از دیدار حساس مقابل پیکان، این بحران کنترل خواهد شد یا نه.

ارسال نظر