هاشم‌نژاد: مقابل الغرافه با تمام توان می‌جنگیم

وینگر تراکتور تأکید کرد دیدار برابر الغرافه در لیگ نخبگان آسیا برای این تیم تشریفاتی نیست و سرخ‌پوشان تبریزی با هدف پیروزی به میدان می‌روند.

هاشم‌نژاد: مقابل الغرافه با تمام توان می‌جنگیم

به گزارش هفت ورزشی ، تراکتور که هفته گذشته در لیگ نخبگان آسیا برابر السد شکست خورده بود، این روزها تمرینات خود را در قطر برای آخرین دیدار مرحله گروهی دنبال می‌کند و امیدوار است با کسب نتیجه‌ای مطلوب برابر الغرافه جایگاه بهتری در جدول به دست آورد و با شرایط مناسب‌تری راهی مرحله حذفی شود.

مهدی هاشم‌نژاد که در دیدار قبلی تراکتور نیز در ترکیب اصلی حضور داشت، در حاشیه تمرین تیمش اظهار کرد: «امروز تمرین پرفشار و باکیفیتی داشتیم و برای بازی پیش‌رو آماده می‌شویم. این مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.»

او درباره تقابل با الغرافه افزود: «هر بازی در لیگ نخبگان برای بازیکنان، کادر فنی و باشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد. با تمام توان وارد زمین می‌شویم، اشتباهات دیدار قبل را تکرار نخواهیم کرد و برای برد بازی می‌کنیم.»

تراکتور با وجود قطعی شدن صعودش به دور حذفی، به دنبال کسب امتیاز کامل از این مسابقه است تا با روحیه‌ای بهتر و جایگاهی مناسب‌تر به مرحله بعدی رقابت‌های آسیایی قدم بگذارد.

ارسال نظر