اوسمار: مصدوم شدن بازیکنان پرسپولیس چیزی نیست که دست من باشد!

اوسمار: مصدوم شدن بازیکنان پرسپولیس چیزی نیست که دست من باشد!

صحبت های اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از بازی گل گهر و پرسپولیس…

سایز ویدئو: ۲۱.۲۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۳۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر