اوسمار: نگران اخراج شدن از پرسپولیس نیستم؛ نگران بهتر شدن تیم هستم!

واکنش اوسمار به سوال خبرنگار هفت ورزشی…

اوسمار: نگران اخراج شدن از پرسپولیس نیستم؛ نگران بهتر شدن تیم هستم!

صحبت های اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از بازی گل گهر و پرسپولیس…

سایز ویدئو: ۲۶.۰۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۴۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر