مهدی تارتار به پرسپولیسی‌ها دلداری داد +عکس

پس از برد سه بر یک گل گهر مقابل پرسپولیس، مهدی تارتار به نیمکت سرخ‌پوشان رفت و با گفت‌وگو و تقدیر از بازیکنان و کادر، تلاش کرد روحیه آنها را حفظ کند.

مهدی تارتار به پرسپولیسی‌ها دلداری داد +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، در پایان مسابقه پرسپولیس و گل گهر سیرجان که با برتری سه بر یک شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید، سرمربی گل‌گهری‌ها به سمت نیمکت سرخپوشان تهران رفت.

تارتار ضمن گفت‌وگو با افشین پیروانی و تعدادی از اعضای نیمکت پرسپولیس، با تقدیر از تلاش‌های آنها، سعی کرد روحیه تیمی‌شان را حفظ کرده و لحظاتی کوتاه دلداری دهد.

ارسال نظر