آمبولانس نبود، بازیکن را با پراید بردند! +عکس

انتقال عجیب بازیکن مصدوم در لیگ دسته سوم؛ آمبولانس نبود، پراید جایگزین شد

آمبولانس نبود، بازیکن را با پراید بردند! +عکس

به گزارش هفت ورزشی، در یکی از دیدارهای لیگ دسته سوم فوتبال ایران، اتفاقی عجیب و بحث‌برانگیز در شهر آمل رخ داد؛ جایی که یک بازیکن مصدوم به دلیل نبود آمبولانس در ورزشگاه، با خودروی سواری پراید به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش‌ها، در جریان این مسابقه و پس از مصدومیت یکی از بازیکنان تیم ابومسلم ثامن ، شرایط برای انتقال فوری او به مرکز درمانی فراهم نبود. با توجه به نبود آمبولانس در محل مسابقه، مسئولان و عوامل حاضر در ورزشگاه مجبور شدند این بازیکن را با یک دستگاه پراید به بیمارستان منتقل کنند.

این اتفاق بار دیگر ضعف زیرساخت‌های پزشکی و ایمنی در برخی مسابقات فوتبال رده‌های پایین کشور را برجسته کرده است؛ موضوعی که پیش از این نیز بارها مورد انتقاد کارشناسان و فعالان فوتبال قرار گرفته بود. طبق استانداردهای برگزاری مسابقات فوتبال، حضور آمبولانس و تجهیزات امدادی از الزامات برگزاری بازی‌ها محسوب می‌شود.

ارسال نظر