تأکید نایب رئیس فدراسیون فوتبال بر اتحاد ملی

مهدی محمدنبی با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن، این روز را مظهر همبستگی و اتحاد ملی دانست و بر حضور همیشگی جامعه ورزش در جشن‌های انقلاب تأکید کرد.

تأکید نایب رئیس فدراسیون فوتبال بر اتحاد ملی

به گزارش هفت ورزشی، مهدی محمدنبی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، ابتدا فرارسیدن این روز را تبریک گفت و آن را روزی باشکوه و مظهر همبستگی و اتحاد ملی خواند، وی در ادامه در خصوص حضور جامعه ورزش در این رویداد ملی اظهار داشت که صنف ورزش همواره حضوری فعال و پررنگ در جشن‌های مربوط به انقلاب اسلامی داشته و این حضور در مناسبت‌های مختلف به‌طور مداوم حفظ شده است، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان ابراز امیدواری کرد که این همبستگی و اتحاد مردم که امروز تجلی یافته است، به زودی به شکل یک پیروزی بین‌المللی برای کشور عزیزمان به ثمر بنشیند.

ارسال نظر