سرمربی و ستاره پرسپولیس در کیش چه می‌کردند؟

اوسمار و باکیچ دیشب به کیش رفتند.

سرمربی و ستاره پرسپولیس در کیش چه می‌کردند؟

به گزارش هفت ورزشی، پس از تعطیلی تمرین روز گذشته پرسپولیس، اوسمار و مارکو باکیچ راهی جزیره کیش شدند.

دلیل سفر فوری و بازگشت آنها از کیش مربوط به ویزای کار آنها است. مارکو و اوسمار پس از تمدید ویزای کار در کیش، امروز به تهران باز می گردند و در تمرینات حاضر خواهند شد.

در تمرین روز بعدی بازیکنانی که فیکس بودند ریکاوری انجام می دهند که با تعطیلی تمرین پرسپولیس این اتفاق رخ نداد.

ارسال نظر