درخواست وزیر ورزش برای حضور تماشاگران در لیگ برتر: کشور نیاز به نشاط دارد

وزیر ورزش با تاکید بر لزوم ایجاد نشاط در جامعه، خواستار موافقت شورای تأمین با حضور هواداران در استادیوم‌ها شد.

درخواست وزیر ورزش برای حضور تماشاگران در لیگ برتر: کشور نیاز به نشاط دارد

به گزارش هفت ورزشی ، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در مورد برگزاری لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگران اظهار داشت: در جریان اتفاقاتی که برای کشور افتاد، بازی‌های فوتبال در اصفهان با حضور تماشاگران برگزار شد که مستندات آن هم وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: من این مطلب را به رئیس جمهور و اعضای هیات دولت هم عرض کردم که کشور نیاز به نشاط و سرزندگی و دارد. همین کری خوانی‌ها باعث نشاط، سرگرمی، تحرک و صمیمت می‌شود.

دنیامالی گفت: خواهش من این است که برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگران در شورای تامین مطرح شود تا برگزار مسابقات با تماشاگران انجام شود و این کار را شهرهای دیگر هم انجام دهیم.

ارسال نظر