رای جدید کمیته انضباطی؛ ستاره فولاد محکوم شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف بازیکن فولاد خوزستان مقابل تیم خیبر خرم آباد صادر کرد.

رای جدید کمیته انضباطی؛ ستاره فولاد محکوم شد

به گزارش هفت ورزشی ، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف بازیکن فولاد خوزستان مقابل تیم خیبر خرم آباد صادر کرد.

پس از پایان دیدار تیم‌های خیبر و فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر، نعمتی در زمان ورود به رختکن الفاظی را نسبت به داور به کار برده بود.

رای تخلف علی نعمتی بازیکن فولاد خوزستان مقابل تیم خیبر به شرح زیر است:

محکومیت نعمتی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

ارسال نظر