تایید خبر هفت ورزشی

مس رفسنجان – استقلال خوزستان با تماشاگر شد

نخستین دیداری که در نیم فصل دوم تماشاگر دارد، امروز برگزار خواهد شد.

مس رفسنجان – استقلال خوزستان با تماشاگر شد

به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات لیگ برتر از ابتدای نیم فصل دوم تا پایان هفته نوزدهم بدون حضور تماشاگران برگزار شد و انتظار می‌رفت در هفته بیستم هم تمامی بازی‌های بون حضور تماشاگران برگزار شود اما سامانه بلیت فروشی برای دیدار تیم‌هی مس رفسنجان و استقلال خوزستان باز شده تا این دیدار نخستین بازی نیم فصل دوم نام بگیرد که با حضور تماشاگران خواهد بود.

با تشخیص شورای تأمین استان کرمان، شب گذشته در جلسه هماهنگی بازی دو تیم اعلام شد که حضور تماشاگران در این دیدار بلامانع است.

هفت ورزشی شب گذشته از حضور تماشاگران در این بازی خبر داده بود.

اینجا ببینید: پس از هفته‌ها؛ بازی مس رفسنجان و استقلال خوزستان با حضور هواداران

ارسال نظر