تاجرنیا باز هم توییت زد: ای پادشه خوبان، داد از غم تنهایی!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک شعر به اشتراک گذاشته است.

تاجرنیا باز هم توییت زد: ای پادشه خوبان، داد از غم تنهایی!

به گزارش هفت ورزشی، علی تاجرنیا فعالیت زیادی در شبکه اجتماعی X دارد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، این بار چند بیت شعر در صفحه اش به اشتراک گذاشته است:

اِی پادِشَهِ خوبان، داد از غَمِ تَنْهایی

دِل، بی‌‌تو، به جان آمَد؛ وَقْت است که بازآیی

دائم، گُلِ این بُسْتان، شاداب نمی‌مانَد

دَریاب ضَعیفان را در وَقْتِ تَوانایی!

ارسال نظر