کرمانشاهی: داوری امروز علیه ما بود!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب شایعات جدایی، از نادیده گرفته شدن یک پنالتی به سود تیمش در دیدار با چادرملو خبر داد.

کرمانشاهی: داوری امروز علیه ما بود!

به گزارش هفت ورزشی ، رضا کرمانشاهی، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، پس از دیدار تیمش با چادرملو اردکان اظهار داشت که این دیدار با موفقیت پشت سر گذاشته شد و از کادرفنی، مدیرعامل و بازیکنان تشکر کرد.

او درباره شایعات مربوط به جدایی‌اش از باشگاه گفت: «قبل از بازی اول فصل با چادرملو هم چنین حواشی وجود داشت و احساس می‌کنم این یک شیطنت بوده است.»

کرمانشاهی همچنین در خصوص اعتراض مدیرعامل تیم حریف به حضورش در پرسپولیس توضیح داد که او به صورت مستقیم به باشگاه نرفته و پیش از این قائم مقام پرسپولیس بوده است.

در مورد داوری بازی، وی افزود: «در حق ما اجحاف شد و یک پنالتی به سود پرسپولیس نادیده گرفته شد که جای بحث داشت و باید صحنه‌ها را دوباره بررسی کنم.»

ارسال نظر