مدیرعامل مس رفسنجان، سرپرست مس کرمان شد
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از سوی مدیرکل تربیت بدنی و ورزش شرکت ملی مس سرپرست مس کرمان شد.
به گزارش هفت ورزشی ، میثم پاریزی چند ماهی میشود که به عنوان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در حال فعالیت است.
طبق اطلاعات، پاریزی امروز به همراه اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان و سید جواد احمدی مدیرکل تربیت بدنی و ورزش شرکت ملی مس به این باشگاه رفته تا به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شود.
این درحالی است که باشگاه مس رفسنجان در فوتبال شرایط خوبی ندارد و در آستانه سقوط قرار دارد.