مدیرعامل مس رفسنجان، سرپرست مس کرمان شد

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از سوی مدیرکل تربیت بدنی و ورزش شرکت ملی مس سرپرست مس کرمان شد.

مدیرعامل مس رفسنجان، سرپرست مس کرمان شد

به گزارش هفت ورزشی ، میثم پاریزی چند ماهی می‌شود که به عنوان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در حال فعالیت است.

طبق اطلاعات، پاریزی امروز به همراه اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان و سید جواد احمدی مدیرکل تربیت بدنی و ورزش شرکت ملی مس به این باشگاه رفته تا به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شود.

این درحالی است که باشگاه مس رفسنجان در فوتبال شرایط خوبی ندارد و در آستانه سقوط قرار دارد.

ارسال نظر