باز هم سوتی، باز هم مدافع ملی پوش!
علی نعمتی بازهم پنالتی داد تا فولاد در مقابل خیبر خرم آباد در آستانه شکست قرار بگیرد.
به گزارش هفت ورزشی ، علی نعمتی تنها ملی پوش فولاد خوزستان پس از جدایی از پرسپولیس راهی این تیم شد تا زیرنظر یحیی گل محمدی بتواند فصل خوبی را پشت سر بگذارد و راهی جام جهانی شود اما لیگ بیست و پنجم برای او هر هفته بدتر می شود.
علی نعمتی مقابل شاگردان سید مهدی رحمتی روی گل اول حریف اشتباه داشت و روی گل دوم نیز پنالتی داد تا مهرداد قنبری مقابل فولادی ها دبل کند.
نعمتی در 18 بازی اخیر لیگ برتر 7 کارت زرد دریافت کرده و مقابل فجرسپاسی و خیبر خرم آباد پنالتی داد و رو در روی سبزهای لرستان نیز روی 2 گل اشتباهات فاحش داشت.
البته نکته جالب این است که همین مدافع 30 ساله از سوی امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت می شود و باید دید با اشتباهات پیاپی، باز هم مورد تایید سرمربی تیم ملی قرار می گیرد یا خیر؟