پرسپولیس مهم‌ترین دیدار هفته را به خاتون واگذار کرد

تیم خاتون بم پیروز مهم‌ترین جدال هفته‌ی لیگ برتر زنان شد.

پرسپولیس مهم‌ترین دیدار هفته را به خاتون واگذار کرد

به گزارش هفت ورزشی، در دیداری نفس‌گیر از هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان تیم خاتون بم در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک از سد تیم پرسپولیس عبور کند. این پیروزی برای خاتون بم علاوه بر حفظ جایگاه صدرنشینی، گامی مهم در جهت تثبیت موقعیت خود در بالای جدول محسوب می‌شود، در حالی که گل‌گهر فرصت نزدیکی به صدر را از دست داد.

در جریان بازی، تیم خاتون بم توانست با ارایه نمایشی مطمین دو بار دروازه پرسپولیس را با گل‌زنی ملیکا متولیان و سارا دیدار باز کند و پیش بیفتد، تک گل پرسپولیس را نیز زهرا قنبری به ثمر رساند که فصل پیش بازیکن خاتون بم محسوب می‌شد.

پرسپولیس همچنان در میانه‌های جدول حضور خود را حفظ کرده و نه خطری برای سقوط و نه امیدی برای صعود به رتبه‌های بالاتر دارد.

ارسال نظر