پرسپولیس برنده دربی سرخابی شد

شهرآورد نونهالان با برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر استقلال به پایان رسید.

پرسپولیس برنده دربی سرخابی شد

به گزارش هفت ورزشی ، دیدار نونهالان تیم‌های استقلال و پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید. این مسابقه که روز پنجشنبه ۹ بهمن از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد، با برتری پرسپولیس همراه بود.

نونهالان پرسپولیس با ارائه بازی منسجم و استفاده مناسب از موقعیت‌ها، توانستند استقلال را شکست دهند و این دیدار سنتی را به سود خود خاتمه دهند.

ارسال نظر